REALIZUJTE SE NA STUDENTSKÉM MAJÁLESU

Studentský Majáles nám každoročně roste pod rukama. S politováním musíme přiznat, že rozložení programu v prostorech, ve kterých se festival odehrává, jsme však trochu podcenili. Udělali jsme to prostě „jako to bylo vždycky“. Na druhou stranu – náš organizační tým studuje leccos, ale architekturu zrovna ne.

Proto vás Studentský Majáles, z.s. žádá o pomoc:

Navrhněte komplexní řešení prostorů historických dvorků v Karolinu a Ovocného trhu pro festival konaný 1. května. Konkrétně se jedná o návrh a rozmístění různých pódií s hudbou, divadlem, poezií či filmem; vyřešení místa pro výstavu; návrh a rozmístění stánků pro studentské spolky, neziskovky a občerstvení; umístění a navržení relax zóny/festivalového náměstí.

Majáles je skutečně pestrý, program následujícího ročníku navíc známe teprve v obrysech, proto vás zveme na informační schůzku, kde si prostory projdeme a doplníme chybějící informace, 12. listopadu 2015 v 18:00 ve Studentském klubu Celetná.

Studentský Majáles se koná 1. května 2016, své návrhy nám proto prosím posílejte do 1. ledna 2016.
Vyhodnotíme je do 15. ledna a vítěze/vítězku z řad studentstva čeká realizace vlastního návrhu – proto prosíme, abyste při jejich vytváření mysleli na nutnou nízkorozpočtovost. Další přihlášené návrhy budou vystaveny ve festivalových prostorách.

A nakonec nebojte – vaše autorská práva respektujeme a návrhy použijeme pouze ke zde zmíněným účelům.

 


 

Zadání:

Komplexní řešení prostoru pro jednodenní festival Studentský Majáles (1.5.2016)

 

Místo:

Karolinum a Ovocný trh (mapa)

Potřebné materiály v dwg.

Informační schůzka:

12.11.2015 18:00 ve Studentském klubu Celetná, Celetná 20, Praha 1

Obsah návrhu:

  • Situace (měřítko dle úvahy autora)
  • Doplňkové skici, vizualizace, půdorysy, pohledy
  • Jméno autora a kontaktní údaje (telefon, e-mail), případně škola a ročník

Forma a termín odevzdání:

Digitální forma, do 1.1.2016 na soutez@majalesstudentu.cz
(prosíme o rozumnou velikost souboru, lze použít libovolné online úložiště pro sdílení souborů)

Termín vyhodnocení:

15.1.2016

Vzhledem k jisté neurčitosti zadání přikládáme informace z letošního roku:

  • 24 větších stánků (1 x 3 m)
  • 11 menších stánků (1 x 1,5-2 m)
  • 15 „pivních setů“
  • 4 rozkládací/„party“ stany pro ozvučení
  • 2 krytá podia (cca 6 x 4 m)